piątek, 11 września 2015

Album w starej książce/ Album in an old book

Dziś moja kolej na inspirację w alterowanym wyzwaniu
Przygotowałam dla Was album w starej książce, czyli po prostu zalterowałam książkę 
kupioną w tym celu na pchlim targu.

Today it's my turn for inspiring in the altering challenge.
I have prepared an album in an old book, which is simply an altered book bought 
for this purpose at a flea market.




 Na początek pokryłam całą okładkę gessem i nadałam jej kolor za pomocą tuszy i mgiełek Distress.
Kolejnym krokiem było stemplowanie Archivalami.

First I used gesso to covered the entire surface of book, and I colored a it with Distress inks and sprays.
Next step was stamping witch Archival Inks.



Tekstura powstała przy użyciu maski i gel medium. 

The texture was created using a stencil and gel medium.



Całość przetarłam Inką Gold.

Here and there I used Inka Gold.



Elementy ozdobne, najpierw pokryłam gessem,
a następnie pokolorowałam tuszami Distress i Inką Gold.

I first covered the embellishments with gesso,
and then I colored with Distress Inks and Inka Gold.





Zalterowałam również białe płótno kraftowe, przy użyciu gessa, mgiełek, i tuszy.

Also I altered white craft canvas using gesso, mists, and Distress Inks.







Tył okładki.

The back cover.



Dziękuję za uwagę i zapraszam na bloga Retro Kraft Shopu :)

Thanks for Yours attention adn I invite to Retro Kraft Shop blog  :)


8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.