wtorek, 13 października 2015

Bogate wnętrze pewnej skrzynki/ Rich inside of a box


Moja dzisiejsza inspiracja w Retro Kraft Shop to ozdobiona różnymi elementami, drewniana skrzynka.
Skrzynka ta pierwotnie była surowym, drewnianym pudełkiem na herbatę, 
zakupionym w sklepie z artykułami do decupageu. 
Postanowiłam zamienić ją na organizer do przechowywania metalików.

My today's Retro Kraft Shop inspiration is a wooden box, decorated with various elements.
Originally, the box was a rough wooden tea box,
purchased in a shop with decoupage materials.
I decided to change it for an organizer to store metallics.





Najpierw całą skrzynkę pomalowałam białą farbą akrylową, 
następnie przy pomocy maski nałożyłam wzór.
Całość przetarłam tym samym kolorem farby, którym wykonywałam wzór z szablonu.

First I painted the whole box with white acrylic paint,
then I put on the pattern using a stencil.
I rubbed the whole box with the same color paint 
which I used for the design from the template.



Dekoracyjne elementy przykleiłam za pomocą preparatu Glossy Accents.
Glossy Accents jest to preparat tworzący szklistą powierzchnię, ale ponad to może służyć
jako mocny klej do mocowania ciężkich elementów. 

I glued the decorative elements using the Glossy Accents product.
It is a medium forming a glass-like layer, but beyond that can be used
as a strong adhesive for heavy elements.







 Całą skrzynkę, a także dekoracje pokryłam matowym lakierem.

I covered the entire box, as well as the decorations with matte varnish.





Pozostała najmilsza część, czyli segregowanie metalików i innych dekoracji.

The remaining nicest part of my work, sorting metal and other decorations.





Gdyby ktoś chciał się zaopatrzyć w taką herbaciarkę 
to znajdziecie ją w sklepie Eko-Deco.

If someone wanted to buy the tea box, 
you will find it in the store Eko-Deco.

5 komentarzy:

  1. Genialnie wygląda. :D Bardzo mi się podobają te ochlapania białą farbą. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowo się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam zapytać co będziesz trzymała w takie uroczej skrzyneczce ;) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbista!! (chciałam dosadniej to wyrazić, ale chyba nie wypada w internetach się wyrażać... ) I jaka zawartość, pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.