niedziela, 15 listopada 2015

Świąteczne kartki/ Christmas cards

Zbliżają się święta, dlatego dzisiaj w Retro Kraft Shop przychodzę z moimi 
pierwszymi w tym roku, kartkami bożonarodzeniowymi. 

Because holidays are approaching, today on Retro Kraft Shop blog, I'm coming to you with 
my first Christmas cards this year.








 Na moich kartkach użyłam dodatków z najnowszej kolekcji brzozowej.
 Wiele rodzajów brzozowych dodatków znajdziecie na półkach naszego sklepu. 

On my cards I used  birch embellishments from the latest collection.
You can find many types of birch embellishments on the shelves of our store.





Ponadto do stworzenia moich kartek użyłam papierów ze świątecznych kolekcji 
UHK Gallery i Studio 75.

In addition to create my cards, I used papers from the Christmas collection by
UHK Gallery and Studio 75.





Zapraszam do Retro Kraft Shop.

I invite You to Retro Kraft Shop.



4 komentarze:

  1. Wpadłam podziękować za udział w mojej zabawie. Będziemy wnet losować. Może szczęcie dopisze.
    Przy okazji napatoczyłam sie na Twoje kartki. Podobają mi się. Ty nie zrobisz nic bez mediów- nie możliwe.I dobrze.;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne...ach:) nie moge oderwać oczu...CUDNA kazda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i wyjątkowa trójeczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.