piątek, 15 stycznia 2016

Small form

Dziś chciałam pokazać jaki sposób użycia znalazłam dla Retro Kraft Shopowych magnesów.
Przygotowałam małą, okrągłą ozdobę ze zdjęciem, 
którą można przyklejać na magnes na przykład na lodówkę.
Jest to mała forma, koło ma zaledwie 8,5 cm i jest wykonane z drewna.
Krążek pomalowałam, ostemplowałam i pochlapałam mgiełką.
Tekturowe elementy w kształcie trybików także pomalowałam mgiełką.

Today I wanted to show you one way to use our Retro Kraft Shop magnets I've discovered.
I made a small, round decoration with a picture, for example
you can stick it on the fridge.
It is a small form, the wheel is only 8.5 cm, and it is made of wood.
I painted the disk, stamped and stained it with a mist.
 I also used a mist to colour the cardboard cog-shaped elements.












Tutaj zdobi naszą lodówkę.
Here it adorns our fridge.



Drewniany krążek i inne kształty znajdziecie w sklepie Eko-Deco.

9 komentarzy:

  1. mały Gucio :) ale Mu ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra ! A ten mały drewniany krążek to jaką farbą malowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , Twoją świetną pracę zamieściłam na naszym blogu jako inspiracja do wyzwania :) Zapraszam do odwiedzin i serdecznie pozdrawiam :)
    http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2016/01/inspiracje-z-neta-wyzwanie-gosi-salamon.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca- pełna uroku z dawnych lat.Trzeba było ją zgłosić na wyzwanie Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka, ach te trybiki, klucze i kółeczka ....... CUDO

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam sie w tych trybach, kolorach i rozmiarze tej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.