poniedziałek, 4 kwietnia 2016

The one - Retro mania challenge

Pora na kolejną edycję wyzwania Retromania w Retro Kraft Shop!

Time for a new edition of the Retro Kraft Shop Retromania challenge!

Przygotowałam na dzisiaj steampunkowy magnesik na lodówkę.
W pracy użyłam papierów UHK Gallery Styczeń i Wood, Prima Marketing 
Pracę ozdobiłam: metalowymi cyframi Prima Marketing i trybikami
Ponadto przy pomocy tuszu Archival Jet Black, użyłam stempla Inkadinkado Typographic
Tło podkolorowałam tuszem Distress Ink Iced Spruce
Do drewnianej tabliczki przymocowałam magnes za pomocą gel medium.

Today I prepared a steampunk magnet.
In my project I used UHK Gallery papers January and Wood, Prima Marketing 
I used the Inkadinkado Typographic stamp set. 
I used Distress Ink Iced Spruce to colour the background, and with the help of gel medium 
I glued the magnet to the wooden plate.














Drewniana baza Eko - Deco.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.