środa, 20 kwietnia 2016

Wiosna ach to Ty!

Dzisiaj na blogu Decoratorium witam wiosennie.
Wyczekiwana przeze mnie bardzo niecierpliwie pora roku zainspirowała
mnie do oprawienia zdjęcia mojego synka wykonanego zeszłej wiosny.
Kolorystyka layoutu nawiązuje do barw na zdjęciu.

Pracę nad tłem rozpoczęłam jak zwykle od zabezpieczenia papieru białym gessem.
Kolejnym krokiem było nakładanie kilku kolorów Fluid Acrylics za pomocą szpachelki.
Aby uzyskać barwną fakturę mieszałam pastę strukturalną z niebieskimi odcieniami fluidów.
Gdy kolorowa pasta była gotowa nałożyłam ją przy użyciu masek.
W czasie gdy całość schła zabrałam się za kolorowanie tekturek żółtym fluidem.
Na koniec całość pochlapałam rozwodnionymi fluidami i mgiełkami w kolorach tła.

Zabawa z mediami DecoArtu nie ma końca!
Jak widać media te mają wiele zastosowań i zachęcam do korzystania z nich :)






























W mojej pracy użyłam:

DecoArt Media Antiquing Cream Raw Umber
DecoArt Media Fluid Acrylics Cerulean Blue
DecoArt Media Fluid Acrylics Cobalt Blue Hue
DecoArt Media Fluid Acrylics Green Gold
DecoArt Media Fluid Acrylics Yellow Oxide
DecoArt Media Fluid Acrylics Titan Buff
DecoArt Media Mister Primary Cyan
DecoArt Media Mister Primary Yellow
DecoArt Media Mister Yellow Green
DecoArt Media Gesso White
Andy Skinner Tornado stencil
Americana Decou - Page Gloss glue 

Archival Ranger Ink Black Jet
Archival Ranger Ink Coffee
Marker Sharpie
Prima Marketing Finnabair Cling Stamps Rust & Dust and Don't forget to fly
Tim Holtz Clint Mount Stamps - Mixed Media
Tim Holtz Layering Stencil Dot Fade 
3rd Eye chipboards
Eko-Deco chipboard - Love
3rd Eye chipboards
UHK Gallery Celebration papers 
Studio75 Vintage Memories papers
7 Dot's Studio paper Verano Azul - Pureness

9 komentarzy:

  1. Kolorowy zawrót głowy :) Cudne i cudny Gucio, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mi jakoś przyszło Twoje nazwisko do głowy przy okazji porównywania widoku na Nowy Sącz z Falkowej z widokiem na miasto z Mullholland drive w Los Angeles.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te prace, robisz coś digital?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z digital nie, ale ostatnio wydarzyło się coś co prawdopodobnie zmobilizuje mnie do podjęcia prób w tym kierunku. Co czarno widzę bo mam zerowe pojęcie.

      Usuń
    2. Lepiej umieć tworzyć coś fajnego i mieć małe pojęcie o digital, niż być specem od photoshopa, a nie być artystą (nie mieć talentu). Lipa. Jakby nie było komputer z photoshopem to tylko kolejne narzędzie. I rezultaty szybciej docierają do większej liczby ludzi :P .

      Usuń
  5. wow! beautiful page! there are so many layers, I could just stare at this layout for ages. Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge!

    -Rachel
    rwkrafts.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyszło :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace to tylko chwalić!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.