czwartek, 12 maja 2016

Grandparents wedding day - vintage album page

Przygotowałam dla Retro Kraft Shop stronę w moim vintage-owym albumie.
Jego okładkę prezentowałam kiedyś na łamach tego bloga.
Album będzie zawierał moje stare rodzinne fotografie.

Dodatkowo mam dla Was Retro-tutek w formie video.
W filmie możecie obejrzeć etapy powstawania mojej pracy.
6 godzin pracy skumulowane w 12 minut.

Zapraszam do oglądania.


For the Retro Kraft Shop I prepared a page in my vintage photo album.
I presented this album cover once on this blog.
The album will contain my old family photographs.

In addition I have for you a Retro-tutorial in the form of a video.
In the movie you can see the steps of my work.
6 hours of work accumulated in 12 minutes.

I invite you to watch.




...i kilka zdjęć.
...and some photos.























Dziękuję za uwagę!
Thanks for your attention!





Użyłam: / I used:


  1. Maimeri Acrylico Heavy Modeling Paste
  2.  Archival Ink - Coffee
  3. Tsukineko Stazon - Olive Green
  4. Ranger Distress Ink - Crushed Olive, Peeled Paint, Shabby Shuters, Brushed Corduroy
  5.  Ranger Mini Ink Blending Tool
  6. Tim Holtz Paper Distresser
  7. Ranger Distress Stain Spray - Picket Fence, Walnut Stain, Fossilized Amber, Shabby Shutters 
  8. DecoArt Media Ultra Matte Varnish
  9. DecoArt Media Txture Sand Paste 
  10. DecoArt Media Antiquing Cream - Raw Umber
  11. DecoArt Media Fluid Acrylics - Titan Buff, Quinacridone Gold
  12. DecoArt Media Gesso White
  13. Prima Marketing Stamp Doily 1 
  14. Prima Marketing Stamp Set - Net & Wire"
  15. Prima Marketing Stamp - Book
  16. Prima Marketing - Coffee Stains stamp set
  17. Prima Marketing Mechanicals - Grungy Butterflies 
  18. Metal Branch
  19. Bronze Metal Filigree Corner
  20. Resin bird 
  21. Resin frame
  22. Clear round cabochons
  23. Prima Marketing Box Flowers - Prima Sweet Vintage 
  24. Prima Marketing Flowers - Salvage District Marble Court 
  25. Prima Marketing Salvage District crystals 
  26. Kaisercraft - Story Book - Collectables
  27. SnipArt chipboards - Openwork Leaves 
  28. SnipArt chipboards - Keyholes
  29. Prima Marketing - Salvage District Paper and Stickers 
  30. Prima Marketing - The Archivist - L'Archiviste, The Archivist ATC, Coffee Break papers
  31. Studio 75 - white canvas, paper set Yummy, Lovely Moments paper
  32.  Prima Marketing - Epiphany Wood Icons
  33. The Crafiter's Workshop - Ledger stencil
  34. Magnolia Doohickeys Die Summer Foliage 
  35. Eko-Deco chipboards - You&Me inscription/ napis You&Me, Branch decorative motiv/ Gałązka dekoracyjna, Corner ivy/ Narożnik bluszcz




17 komentarzy:

  1. This is stunning. Love everything about it, from the design to the photo to the colours. Fabulous take on our challenge. Thanks for playing along with us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny film. Nie za długi, nie za krótki, w sam raz. Przygotowuję się do albumu tematycznego dla wnuczki. Juz wiem jaki będzie! Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dagmaro, z ogromną przyjemnością obejrzałam Twój kurs.
    Jest czytelny i nawet taki- słabo mediowy człowieczek jak ja, wszystko skuma:)
    Ale chcę powiedzieć Ci coś innego. Oglądam wiele prac dziewczyn mediujących.
    Często przeraża mnie w nich chaos.Czasami mam wrażenie przypadkowości zastosowanych mediów,
    lub ich przeładowania.Prace przytłaczają.
    Dzisiaj oglądając Twój kurs, zobaczyłam to co w pracach mediowych uwielbiam.
    Dużo się na kartach albumu dzieje- mediowo- ale to tylko przyciąga moje oko.
    Świetnie skomponowane strony.
    Zachwycam się każdym detalem! Mam wrażenie, że każda kropelka tuszu spadła tam,
    gdzie zaplanowałaś :) Wielkie brawa!
    Mam nadzieję,że kiedyś z twojego kursu skorzystam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania mnie wyprzedziła i całkowicie się z nią zgadzam :) Jestem pod wrażeniem pracy, a jeszcze bardziej filmu. Wygląda tak, jakby to był nie pierwszy a sto pięćdziesiąty pierwszy. Czekam na dalsze! I mam nadzieję, że wkrótce się zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great job!! Stunning!Thanks for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh, this is stunning Dagmara! I love every detail! Thanks for playing along at More Than Words again.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh this is absolutely gorgeous! So many wonderful details to look at! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten album.... podziwiam , podziwiam i podziwiam. I dziękuję za super tutek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Vintage art journaling is my thing and your spread is absolutely gorgeous!!! LOve love love it!!! Thank you for playing with us @ More than Words and @ Scrapki_wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing! You did an outstanding job using just the right mix of colors,textures and composition

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! This is absolutely STUNNING....
    Thank you for joining in over @ More Than Words this month! x

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh I so love this!! This is absolutely beautiful!! Love the vintage look! Beautifully done! All the best from MTW! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is abdolutely Amazing!
    Love it!
    Thanks for playing with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a beautiful keepsake! Thank you for joining our challenge over at Scrapki-Wyzwaniowo xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful album!! Love this vintage look! Thank you so much for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna strona, bardzo klimatyczna. Ciekawa jestem, czy będzie można podziwiać tu cały album. Dziękuję za pokazanie procesu tworzenia i za wszystkie szczegółowe opisy zawierające użyte produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.