poniedziałek, 20 czerwca 2016

Altered wooden star

Tym razem dla Decoratorium przygotowałam zalterowana drewnianą gwiazdę, 
którą użyłam jako ramkę do zdjęcia.
Gwiazdę pomalowałam białą farbą kredową Americana Decor, 
a następnie zabarwiłam niebieskimi odcieniami fluidów.
Fluidy rozcieńczałam z wodą, chlapałam, mieszałam barwy.
Ostemplowaną i zabarwioną gwiazdę zabezpieczyłam matowym werniksem, 
aby całość nie rozmoczyły kolejne media.
Na tak przygotowane tło nałożyłam Cracle Glaze, 
a gdy wyschło w spękania wpuściłam nieco Antiquing Cream.
Kolejne elementy, czyli metalowe tryby i tekturki alterowałam za pomocą 
gessa, mgiełki i Metallic Lustre.
Pozostało tylko przyklejenie gotowych elementów w kompozycję i gotowe.



















Użyte materiały DecoArt:

DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Ultra Matte Varnish
DecoArt Media Antiquing Cream Titanium White
DecoArt Media Pernament Primary Cyan Mister
Americana DecoArt Decou-page Matt
DecoArt Metallic Lustre Black Shimmer Wax
Americana Decor Everlasting Chalky Finish Paint
DecoArt Media Fluid Acrylics Prussian Blue Hue
DecoArt Media Fluid Acrylics Cerulean Blue
DecoArt Media Fluid Acrylics Cobalt Blue Hue
DecoArt Media Clear Crackle Glaze

Pozostałe materiały:

Ranger Archival Ink Jet Black
Tsukineto StazOn Midi Midnight Blue
13arts Splash White
Inkadinkado Rubber Stamp Set Typographic
Studio75 White Canvas
Prima Marketing The Archivist 6x6 Paper Pad
Prima Marketing Junkyard Findings Water Taps
Prima Marketing Junkyard Findings Small Typo Bulbs
Prima Marketing Junkyard Findings Metal Trinkets Screw Heads
Prima Marketing Mechanicals Metal Vintage Trinkets Mini Numbers



2 komentarze:

  1. Prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Taka gwiazdka to świetna alternatywa dla zwykłej ramki na zdjęcia- jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.