czwartek, 2 czerwca 2016

Art Journal page - Happiness

Dla równowagi powracam do Decoratorium z moją ulubioną ostatnio formą - Art Journalem.
Tym razem mój wpis dotyczy szczęścia. Przekaz prosty, ale jakże trudny do zrealizowania.
Tło mojej pracy wykonałam za pomocą niezawodnych fluidów,
a w niektórych miejscach pracę przetarłam Antiquing Cream.
Wzór to cudowna, koronkowa maska Americany. 
Gotową pracę pochlapałam rozwodnionymi fluidami w kolorach tła.
Bardzo Was zachęcam do tworzenia wpisów w Art Journalach.
Jest to świetny pretekst do beztroskiej zabawy farbami, a jednocześnie do eksperymentowania.
Uwielbiam tą formę i bardzo chętnie zobaczyłabym tego typu prace u Was na blogach. 
Pozdrawiam serdecznie obmyślając nowy wpis.














Użyte materiały:


Inne:
Ranger Archival Ink Black Jet
Ranger Distress Ink Black Soot
13arts Splash White acrylic ink
Ranger Melt Art UTEE Black
Prima Marketing Cling Stamps Net&Wire 
Prima Marketing Cling Stamps Don't forget to fly
Kaisercraft Flutter clear acrylic stamp
Scrapberry's adhesive gems Around the World 2




1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.