niedziela, 19 czerwca 2016

Sunny Day LO

Tym razem dla Decoratorium przygotowałam słoneczny layout.
Na samym początku papier zabezpieczyłam warstwą białego gessa.
Tło i tekturki zostały pokolorowane mgiełkami i fluidami DecoArt.
Wyjątkowo wyrazisty żółty kolor tła, postanowiłam nieco rozjaśnić białym gessem.
Dodatkowo całą pracę pochlapałam rozwodnionymi fluidami,
które doskonale wpasowały się w kolorystykę papierów.
Wzór stworzyłam  przy użyciu pięknej maski Americana Mixed Media Doily.















Użyte materiały:
DecoArt Media Mister - Yellow Green, Primary Yellow
DecoArt Media Fluid Acrylics - Green Gold, Cobalt Blue Hue
DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Varnish Ultra Matt 
Americana Mixed Media Doily Stencil

Pozostałe:
Piątek Trzynastego - Carpe Diem paper pad
Scrapiniec - chipboards
Prima Marketing Cling Stamps Don't Forget to Fly
Prima Marketing Honeycomb clear stamp
Scrapberry's adhesive gems


3 komentarze:

  1. W Twojej pracy widzę prawdziwie letnie niebo w pogodny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super beautiful and so happy, I love the colors and that sweet photo, you have made this page shine just like the sun :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.