niedziela, 10 lipca 2016

Crackle Art Journal page

Dla Decoratorium powstał kolejny wpis w moim journalu.
Media DecoArt dają wiele możliwości na uzyskanie ciekawych efektów.
Na tej jednej stronie znalazły się media pękające, opalizujące, metaliczne,
a przede wszystkim media podstawowe, bez których nie potrafimy żyć.

Zacznę może jednak od początku.
Najpierw bazę wykleiłam stroną ze starej książki przy pomocy kleju Decou-page.
Następnie naniosłam na papier białe gesso, dość cienką warstwą,
tak aby było widać druk spod kolejno nakładanych mediów.
Po naklejeniu kawałków papierów, koronek i róż na taśmie w kilku miejscach,
przy pomocy szablonu i pasty strukturalnej stworzyłam fakturę.
Naklejone tekturki również pokryło gesso, a niektóre także pasta pękająca.
Ta sama pasta znalazła się na rogach mojej pracy.
Kolorowanie to efekt użycia fluidów i mgiełki, a także farby metalicznej.
Stemplowane koła dodatkowo musnęłam farbą opalizującą,
efekt tego zabiegu widać na zbliżeniach.
Napis po pokolorowaniu fluidami pokryłam Crackle Glaze.
Uwielbiam efekt spękań w każdej postaci.
Media pękające z firmy DecoArt mogę polecić z ręką na sercu z kilku względów.
Po pierwsze, przeważnie wszelakie pasty, czy glazy pękające nie powinny
być suszone nagrzewnicą, gdyż efekt będzie mizerny.
Nie dzieje się tak w przypadku tej pasty, czy Crackle Glaze,
a my przecież nie lubimy czekać pół dnia aż media wyschną same.
Kolejny powód jest taki, że naprawdę żadne media nie pękają tak szybko
i tak efektownie jak te z DecoArt. Ponadto zdarzało mi się też, że
pewien bardzo popularny glaze owszem pękał efektownie,
jednak na gotowej pracy łuszczył się i kruszył.
Coś co spodoba się każdemu zostawiłam na koniec tego i tak przydługawego wywodu.
Gdy za media pękające innych firm musimy wyłożyć na stół kilkadziesiąt złotych,
te z DecoArt kosztują tylko kilkanaście złotych.
Koniec.


















Użyłam/I used:

Decou-page Gloss
DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Modeling Paste White
DecoArt Media Crackle Paste
DecoArt Media Clear Crackle Glaze
DecoArt Media Shimmer Mister Turquoise
DecoArt Media Fluid Acrylics - Green Gold, Blue Green Light, Cobalt Turquoise Hue, 
Phthalo Turquoise
DecoArt Media Interference Green
DecoArt Dazzling Metallics Peacock Pearl

Pozostałe/Others:

13arts Splash White
3rd Eye chipboards
Scrapberry's adhesive gems
Kaisercraft clear stamp Way of Life
Prima Marketing Don't Forget to Fly cling stamps set
The Crafter's Workshop Triangle Sunburst





2 komentarze:

  1. Hi this is simply lovely thank you so much for entering our challenge here at Berry71Bleu x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.