niedziela, 31 lipca 2016

Fantasy world

Dla Decoratorium powstał nowy, magiczny wpis.
Czuję, że coraz lepiej współpracuje mi się z Fluid Acrylic. 
Te płynne pigmenty mogą mieć wiele zastosowań: 
barwienie elementów dekoracyjnych, kolorowanie, tworzenie barwnego tła, 
nakładanie przez maski w czystej postaci, czy chlapanie rozwodnionymi fluidami. 
Świetnie współpracują ze sobą mieszane przy pomocy wody. 
Póki co ta zabawa mi się nie nudzi, a im dłużej ich używam tym lepiej poznaję 
ich możliwości i muszę przyznać, że lubię je coraz bardziej. 
W mojej pracy użyłam też Antiquing Cream, 
który obecnie używam praktycznie w każdej mojej pracy. 
Całą stronę pokryłam delikatną farbą opalizującą Interference w zielonym i turkusowym kolorze.
Trudno ująć ten efekt na zdjęciu, ale cała praca pięknie opalizuje. 
Udało mi się ten połysk odrobinę uchwycić na zdjęciu zbliżenia postaci elfa. 
Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć mojej magicznej krainy, 
którą udało mi się stworzyć przy pomocy mediów DecoArt.
















Użyłam/I used:

DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Modeling Paste White
DecoArt Media Antiquing Cream Titanium White
DecoArt Media Fluid Acrylics - Cobalt Blue Hue, Phthalo Blue, Green Gold, Blue Green Light, Yellow Oxide, Raw Sienna, 
DecoArt Media Fluid Acrylics Interference - Green, Turquoise
DecoArt Media Shimmer Mister White 
DecoArt Media Brush & Stencil Cleaner
Decou - page Matt
Americana Mixed Media Dandelion stencil
Prima Marketing Water Soluble Oil Pastels
Prima Marketing Don't Forget to Fly cling mounted stamps
Tim Holtz Winged Things 1 CMS024A
3rd Eye Branch rubber stamp
Latarnia Morska rubber stamps - Oset, Paproć, Wrotycz


Moim wpisem przyłączam się do zabawy w Art Grupa ATC:






7 komentarzy:

  1. Cudna strona żurnalowa :)
    Przepiękne kolory, motyle i wróżkowy królewicz :D

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love all the greens and shimmery look! The motifs are cool and adore the way you pinned butterflies! Gorgeous piece!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo kolorystyczne i interpretacyjne,uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, letni, łąkowy wpis :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wpis! Zieleń cudna - w moim przypadku razem z brązem najtrudniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.