piątek, 12 sierpnia 2016

Together art journal page

Journalowanie wciągnęło mnie na dobre dziś dla Decoratorium najnowszy wpis.
Tło fluidowo - mgiełkowe, białe gesso, pasta strukturalna, 
czyli to co zwykle z firmy DecoArt.
Jest jednak nowy element, płynne szkło, 
które miałam okazję wypróbować po raz pierwszy.
W mojej pracy występuje ono w roli kaboszonów, które zazwyczaj lubię przyklejać.
Wszystkie nastemplowane okręgi najpierw pokolorowałam, 
a następnie pokryłam płynnym szkłem.
Na początku preparat ten jest mleczno - biały, 
aby w trakcie suszenia stać się całkowicie przezroczysty.
Jest to produkt tego samego typu, co znane wszystkim Glossy Accent
Zatem dziś fokus na płynne szkło firmy DecoArt, myślę, że jest warte uwagi.














Użyłam/ I used:

DecoArt Media Mister - Purple
DecoArt Media Shimmer Mister - White, Violet
DecoArt Media Fluid Acrylics - Dioxazine Purple, Quinacridone Violet, Titanium White
DecoArt Media Interference - Magneta
DecoArt Media Antiquing Cream - Titanium White
DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Liquid Glass
DecoArt Media Brush and Stencil Cleaner
DecoArt Media Varnish Ultra Matte
Andy Skinner Children stencil
Andy Skinner Have Your Say
Tim Holtz Butterflies & Moths Cling mounted rubber stamp
Prima Marketing Don't Forget to Fly Cling Stamps
Stamperia Acrylic Stamps WTK117

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.